برنامه 90 و عادل فردوسی پور در دقیقه نود

برخی وبلاگ‏‏ ها از مردم خواسته بودند در کمپيني پيامک، براي حمايت از نود و فردوسي‏پور، با مشارکت در بخش پيامک برنامه اين هفته 90، کمک کنند تا حجم پيامک دريافتي اين برنامه به رقم نجومي 5 ميليون برسد و ماندگاري اين برنامه بي‏نظيري و مجري، کارگردان و تهيه‏ کننده و همچنين روالش، قطعي شود که احتمال مي‏ رفت اين موضوع با اقبال افکار عمومي روبرو شود.

به نظر مي‏ رسد برخي دستگاه‏ها ترجيح داده‏اند از درآمد 110 ميليون توماني 5 ميليون پيامک بگذرند تا اينکه اجازه دهند چنين اتفاقي به وقوع بپيوندد.

گفتني است، پيش از اين روند انتقادات حذفي مشابهي نسبت به برنامه دوربين خبرساز با حجم بسيار محدودتري شگل گرفت که در آن نوبت روند برنامه دوربين خبرساز و ساير برنامه‏‏ هاي مشابه شبکه خبر، به شدت تغيير يافت.

همچنین سوال اصلي برنامه 90 شب گذشته چند دقيقه بعد از شروع برنامه با دستور افرادي که «مقامات بالا» ناميده مي شدند به طور ناگهاني تغيير کرد.
به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، پيگيري خبرنگاران ايپنا حاکي از آن است سوال اصلي نظرسنجي مسابقه پيام کوتاه برنامه 90 شب گذشته به طور ناگهاني و بدون هماهنگي با دستور افرادي که مقامات بالا ناميده مي شوند به يکباره تغيير کرد.

سوال اصلي اين بود که «به نظر شما در اتفاقات اخيري که پيرامون برنامه 90 و سازمان تربيت بدني رخ داد کداميک مقصر هستند؟» پاسخ هم به اين ترتيب بود گزينه اول: برنامه 90 گزينه دوم: سازمان تربيت بدني

در حالي که تمام هماهنگي ها بين مجري برنامه 90 و مسئولان گروه ورزش انجام شده بود اما ناگهان چند دقيقه بعد از شروع برنامه از طريق گوشي به فردوسي پور اعلام مي شود سوال برنامه تغيير کرده است و به جاي آن سئوال پيش بيني نتيجه ديدار استقلال و صباي قم جايگزين شده است.


حالا همه این خبرهای بد رو بیخیال بشین و این تصویر خوب و باحال رو ببینین:




هیچ نظری موجود نیست: